Söndag

Så nu är jag lugn igen! Jag ber om ursäkt för de tidigare inlägget! Dock förklarade jag redan där men nu när jag är lugn igen så kan jag förklara att jag inte är arg! Förstår vad som hänt men de va just helgens hela förlopp som gjorde att de kändes som att jag var hur sviken som helst! Även fast jag viste från början att de inte alls var som de sades! Nu har jag fått pratat och fått de förklarat och jag har full förståelse!

Nu lagar jag och min fina mat tillsammans! Blev gulás! Vi kände att vi orkar inte fira de på nå sätt, men lite egen tid och mys ska de minsann allt bli =)

Förlåt än en gång!


Här är den fina rose min älskling gav mig =) fick den i midnatt :D


Nu när jag har hittat min sladd till mobilen tänkte jag att ja lägger upp bilderna på de som ni har
missat :D











Ha en trevlig dag :D

Kommentarer
Postat av: lina

finaste Big, ville bara säga att jag älskar dig min fina vän! Du är så snäll mot alla, och så lätt att tycka om. Jag är gladast tjejen i världen som har fått chansen att få dig som min vän! Och du och Krille är så fina ihop<3

2011-07-11 @ 15:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0