seg måndag

Dagen började ju såklart med att man blev dyngblöt på vägen till jobbet. Glömmer även mitt kort till dörren! Inte den bästa dagen!
När jobbet väl började var de segt då med, men de gick bara bättre och bättre, så till slut klarade jag dagsmålet iaf!  Blev överlycklig!

Jobbade även över två timmar idag :P Känns lovley :P Kanske blir en extra kosing nästa månad :D

När jag skulle cykla hem upptäckte jag att mina "täckbyor" som jag tagit på mig på morgonen inte hade torkat än :S Så fick cykla i tights! Fia ringde så jag fick sällskap hela vägen hem! De var riktigt trevligt :D

Snart kommer Erika över och vi ska nöta lite på mer på Mike and molly! nej beata inte micke och molle! :P Fast blev jävligt sugen på att kika på den filmen :P Var bra länge sen!!

Nån film jag absolut vill se är brides maides Eller hur de nu stavas, den verkar så sjukt rolig!!

Ska snart laga mat =) Ha de bra allesammans!

"oh vi kommer alltid och vara vänner förevigt, visst micke?"

© Disney

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0