Oh ni har ett liv?

Nu vill jag inte att någon ska bli arg eller ledsen! Detta ploppade upp i mitt huvud när jag läste lite saker! De är inte menat mot någon specifik!!!

Medans jag sitter och läser det som jag läste växer irritationen mer och mer!! Vad är de för människor vi lever bland? Ok man är inte en ängel för jämnan men man sjunker inte heller så lågt att man trycker på triggpunkter på  människor man inte känner! Jag vet att människan är stark och inte bryr sig, men jag som är personens vän tar illa upp för man säger inte sånt! Jag vet att hade nå liknande hänt mig så hade jag nog inte heller brytt mig men jag vet att mina vänner hade blivit ursinniga!

Är man en vuxen människa ska man förffaaan kunna tänka sig för innan käften öppnar och spottar galla! De gäller vad som helst! Oftast de "vanliga" människorna brukar räkna till minst tre innan de säger nå olägligt, för när de väl är ute så finns de inget "Förlåt" "jag mena de inte så". Visst man kanske ångrar sig i de flesta fallen men varför tog man då steget och sa de? Man har alltid ett val kära människor! Jag vet att jag själv har gjort fel val när de gäller att hålla käften stängd eller öppna den!
Men just nu är jag upprörd efter igår plus att jag är upprörd över att en av mina närmsta vänner ska behöva höra sånt!

Jag tror på karma kan jag säga! Så de människor som gjorde detta mot min kära vän kommer att få stå för de dyrt!

Jag älskar mina vänner och klarar inte av att höra sånt skit! Jag ber om ursäkt om de är någon som tog illa upp utav detta! Hoppas inte de för detta inlägg är menat till dem som inte vet hur man pratar med andra medmänniskor, som kanske har sämre självkänsla och självförtroende och måste kranka ner på andra människor som de ser är starkare än de själva är!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0