Oh Geee

Fyhelvete säger jag bara! Finns de något värre än att vakna med både sendrag och huvudvärk! Tur att jag råkat ställt klockan på ringning vid halv 8 igen! För när jag va halv vaken förrsökte jag ställa klockan på 20 i 7. Jag gör roliga saker i sömnen!

Som förra sommarn när jag gick i skolan, så skickar jag ett sms till ullrika "Jag kommer försent ska besikta bilen" När jag väl vaknar så är de bara att ha panik och skynda sig till jobbet! Jag skrev nå mer en annan dag men de minns jag inte! Ba glas att de inte har börjat än hehehe för då kanske jag ska fundera på att lägga mig i tid...

Aja god morgon by the way =D


Förra sommarn slutade upp nå sånt här! hahaha grabbarna grus somnade på gräsmattan! Jag tog kortet för att de snarkade hahahahaa Denna sommarn slår förra liitegrann..men bara lite. Med tid i "skolan"-"Jobb" :D

Idag ska jag till tandläkaren :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0