Mörkare?

Hmm på nå sätt kändes de som att de var mörkare ute idag än igår! Vetenskapligt ja, men de ska man väl inte märka sådär :/

Hade så jääävla konstiga drömmar inatt, att jag var tvungen att äta sushi och någontinging med, ah jag har förmodligen brist på fiskolja i kroppen eller nått haha!

Sitter för tillfället och tittar på "the family" Geees, va pappan ger korsförhör till dottern som varit på konsert! Jag skulle bli tokig...

ne nu ska jag fortsätta klä på mig, ny dag nya tag! Lagade ugnstekt falukorv igår, hoppas på att de duger till lunch sen bara =) Hoppas hela gruppen är där idag ska bli AWEESOME! Kan tänka mig att lukten av nervositet kommer kännas på lååånga vägar =)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0