Lyckaa

Ja de kan man lugnt säga :P Öppnade lönespecen idag, blev hur jävla galopplycklig som helst! Fan länge sen jag kände en sådan lättnad! När jag öppnade den tänkte jag verkligen snälla, snälla, snälla! Me so happy, sen hade ju Chrilledills present kommit med, de var jag väl mindre lycklig över eftersom jag avbeställde den direkt när jag råkade berätta för honom va de var!
Men men så kan de gå, nu får han dedär så får han vara lycklig över de =)

Snart kommer Lindah över hit, jag ska kladda ihop degen inför imorgon sen så ska vi kika film och ha lite torsdagsmys hon och jag =) De var länge sen, sen så ska hon faktiskt sova här =)

Tack för mig så länge :D Hoppas alla andra fick lika roliga specar som jag :D :D

Katching :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0