Helt sjukt jävla trött

Gårdagen var helt sjuk! Jag sa ju att jag var riktigt trött! Kan säga att jag däckade innan klockan hade slagit över tio :/ Min fina fia är i bålsta och hade tid att ringa mig. De uppskattades, dock va jag nog inte så social, låg redan och halv sov :/ (Fia när de kommer till de så blir de första tjing..)

Mina fina kollegor ringde mig igår och bjöd över mig tvärs över gatan! Jag orkade inte ens lyfta mitt arsel och gå över! Jag behövde nog en ordentlig sömn för nu är de bra igen! Vaknade hur pigg som helst klockan 9!

Nu ska jag klä på mig och kila över till erika. Vi har lite att stå i idag. Nu jävlar :D

Ha en bra lördag,  vi hörs :D

Saknar mitt ps =/

Kommentarer
Postat av: Sofia

Älskling , vi va k Båstad. Bålsta är en förort till Sthlm :)

2011-07-16 @ 16:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0