Fritid?

Vad gör människor när de börjar så sent? Jag har nyligen gått upp och tänkte att ah men jag ska diska... Har bara hunnit äta frulle än så länge! Jag får nästan ångest, känns som att jag skolkar från jobbet, fast jag inte gör de. Jag börjar kvart i 13. Idag hoppas jag på att komma upp i tre! Skulle vara helt underbart! Ska dock blir lite läskigt och jobba kväll...
Camilla skulle jobba kväll tillsammans med mig men vet inte om hon är frisk ännu :/

NE vafan istället för att sitta här och glo kanske jag ska göra lite nytta? hmm...Får se om jag orkar hehe, inte kul att ställa sig och göra nått medans karln ligger och snoozar i sängen :P

Ha en bra dag vi hörs ikväll!


Hihihi kör hårt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0