Fredags myyys :d

Dagen har varit riktigt seg, startade inte heller helt jävla udnerbart! Var ju som sagt till tandläkaren! Inte kul! Fick bedövning men hon började behandla innan de slagit in! Hon fick även hälla på mer bedövning! "Hoppas inte jag hamnar på din svartlista nu" Ne vi får se, har inte bestämt mig ännu!!

Har precis kommit hem nu efter dagens bravader! Jag hade tydligen varit duktig på att skriva inatt! Fick jag även höra ganska mycket av. Men jag kan även skratta åt mig själv så de är lugnt! "Fem i över halv 8" "Oh krap" O mina trevliga mail som jag skickat till folk! Jag kände mig dock inte full men rydligen visar facebook någting annat! Jag kan även säga att under den tiden jag skriver nu har de blivit mycket fel men jag rättar de :P

Snart ska vi iväg till Angelica på vår sista min "Afterwork" Som kanske inte startade som de, först var de bara Lindah och Angelica, sen bestämde jag mig väl inatt att bannemig jag ska också va med och skickat ett "trevligt" Sms till angie! hahahaha Jävla störd jag är ibland! Nu ska alla dit! Ska bli riktigt roligt :D Eller ah inte alla men nästan, vissa kunde inte  =(



Nu ska jag gå och laga klart maten så man inte blir allt för full :P Sen ska jag fixa mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0