BINGO

Eller inte! Men jävligt nära! Dock skjuter ju inte de en hare :/

Yes box, har varit väldigt pigg idag :P Förvånad själv! Skrattat gott åt kollegor och de som hände i fredags! Kul kul! Kommer nog få oss några goda skratt till innan de blir glömt!
Prat om hunkar hit och dit kan man inte ungå att höra haha! Älskar mina kollegor! Så jävla underbara allesammans!!

Nu börjar man känna att de pirrar till i magen så fort någon nämner ordet " Svaret". Ska bli riktigt kul men även fruktansvärt nervöst...(Känns som att jag redan skrivit de men tål att skrivas igen)

-----

Åkte hem till mina Föräldrar dirr efter jobbet idag! Mamma hade ingen aning om varför jag så hårt ville komma till kumla när de endå skulle till västerås! Hahaha När jag kommer innanför dörren så frågar hon vems bil de är? Då säger jag "Jag har lånat den för Chrille har tagit vår bil." Gav henne ett litet paket och hon tackar innan hon ens öppnar de! I paketet låg nyckeln till en Audi A2! Haha minen i hennes ansikte var obeskrivligt!! Min fina Mamma hon vart så glad!

Hann inte stanna länge innan vi åkte tillbaka till V-ås. Vi skulle på BINGO! Jävla skit spel säger jag! Jag som är en fruktansvärt dålig förlorare ska inte gå på sånt som de är typ minimal channs att vinna på. Har varit riktigt nära storvinsten en gång. På 8 nr skulle man få en rad. Jag fick en rad på 9e! BINGOOO!!! Trodde man skulle få tröstpris, men nej! Istället för 15000 fick jag 300 delat på två för de var en till som fick samma! KUK! Okey detta var för typ 3 år sen. Sen dess har jag inte vunnit ett piss!! Och idag var inte något undantag heller! Satt med nr 18 aaaas länge men tror ni den kom? Nix! Skit spel!!!!!

----

Fick även en massa fina paket. Dillisen fick också självklart.


Tre väskor i olika storlekar, samt tre naglack i as grymma färger! Undrar om jag ska måla naglarna nu :D??


Men först har jag lovat min fina att laga mat! Så vi hörs kanske senare eller imorgon! Ha en bra kväll och spela fan inte BINGO!!

Kommentarer
Postat av: Saara

Vah? Har du köpt en bil till din mamma??? :O

2011-07-05 @ 20:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0