Söndag 2 januari

Vi skulle ha vaknat klockan 9 i morse för att ta oss till kumla! Dock hörde ingen av oss min väckarklocka, vet inte varför men aja, så chrille ropar på mig att klockan är halv 10 och vi skulle vara i kumla till 10. Så de var bara att kliva upp, klä på sig och åka! Stannade och köpte 2 kg godis till dem från tyskland eftersom det inte finns sådant godis där! Hehe fan dyrt med godis :S

Väl hemma satt vi och umgicks lite, pratade om tabbar och annat ifrån nyår! Sen vart det god mat.
Satte oss och spelade en liten stund sen åkte dem hem!
Kula tt få träffa gamla barndomsvänner! Dock mins jag dem inte men finns bild bevis hehe

Vi ska sova kvar i kumla inatt. Ska bli skönt! Orkar inte köra hem idag endå!

Pratade nyss med min älskade Fia!!! Behöve inte säga mycket mer!

Kommentarer
Postat av: Sofia.

Love u <3

2011-01-02 @ 15:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0