Måndag

Just när man trodde att det inte kunde bli värre så får man en jävla P-bot på 1000 svenska kronor! Kul va? Nja! Jävla snörjönjing och p-lisor som väntar 2 min och 25 sec innan dem sätter lappen! Dock var de ju inte jag som parkerat men mitt fel att jag inte gick ut och kollade vart den stod :/ Så ja!  Ingen kul dag helt enkelt! Skrikit åt älskling mer än jag någonsin har gjort! Har lite dåligt samvete över det! Men han förstår nog...

Var en sväng på stan och sen åkte vi hem till Jessica och Alex på lite kaffe och skitsnack! De bjöds även på mat, riktigt gott! Tack :D Får bjussa på mat vi med nästa gång!

Sen när hennes karl och min åkte iväg och tränade så åkte vi hem till oss på lite mer skitsnack. Pappsen var över på lite kaffe han med.

Jag kan ju säga att början på detta år har varit riktigt pissig, så nu borde det bara kunna bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0