Lördag

Fan de var segt att jobba igår. Det är ju Januari så de kom inte så mycket folk, dock var de ganska bra ändå just för att då fick jag lite mer erfarenhet av att stå ensam. De var faktiskt as kul! hihi Satt även och pratade lite med the boss, så hoppas inte de blir nå strul.. Fick fasta tider igår också, dock mindre än vad jag hade hoppats på men men alltid nått, o skaffar jag mig ett till jobb så gör de inte så mycket att de bara är några timmar i baren =)

Som jag förstod så sov jag gaaanska länge idag, för när jag slutade igår så gick jag ju inte hem på en gång, utan gick över till Dennis, där tjatade jag till mig tecken 2 till ps3 haha höll på att garva ihjäl mig åt grafiken, men fan de var länge sen man spelade det, kul vare! Klockan var väl halv 6 innan vi kom hem skulle jag tro. Somnade ganska snabbt, vaknade sedan run 3 idag hehe, låg kvar i sängen och drog mig. Fan måste skärpa mig med dygns rytmen, för nästa vecka måste jag upp i tid för lite jobb sökning hehe..
Vart ingen stor middag idag, gjorde pasta med cremefresh och bacon o pesto! Gott vare iaf! Den stora middan kommer på måndag :D

Idag ska vi mysa med Dennis och kolla på film, kommer förmodligen somna till den, fattar inte att man kan vara så trött :/ Skulle ha varit på tjej kväll, men som sagt jag tog på mig kläder vid typ 6 idag om inte senare :S Aja hoppas att brudarna har de skoj :D

Imorgon ska jag och älskling tvätta, han har sagt åt mig att boka en tid då han med kan hjälpa mig =)

Ne nu ska jag kila tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0