Tisdag 22/2

Tyckte datumet såg lite kul ut, så var tvungen att skriva med det!

Igår hände det inte så mycket. Städade lite och umgicks med min käresta! Började läsa en bok som jag även läste ut hehe! Den var väl lite sisådär, tycker den boken var ganska onödig i serien. Men men ett anant sätt att tjäna pengar på antar jag. Funderar på att gå ner till biblan och fixa ett nytt kort. Men vet dock inte om jag vågar haha är skylldig dem pengar sen några år tillbaka haha! Inte fått någon påminnelse men tror inte de har tagit bort de ur registret heller..

Idag gick jag ner på stan, var as skönt med tanke på att de inte var ett dugg kallt ute! Tog mig ca en kvart. Gick ner och gjorde lite ärenden sen tog jag bussen hem. Jävla stövlar och ge skavsår :(

Idag ska mamma och pappa komma på besök, för första gången tillsammans, de ska bli trevligt!

Kim var även över en sväng, jag köpte med mig tre semlor på vägen hem, men tydligen äter han inte dem med mandelmassa i! Så typiskt jag som sprang tillbaka till affären för att köpa en till honom också. Jag kan säga att jag inte heller tycker om dem med mandelmassa i när de är gjorda på vanligt sett, men dem på ICA här blandar grädden med massan så att de blir gott =9

Har precis lagat mat i hopp om att mamma och pappa skulle hinna hit innan maten vart klar men nej icke sa nicke så nu kommer maten att kallna innan de hinner hit :/

Vi fick även en hemtelefon idag :D Kul kul. Nu kan vi ringa våra viktiga samtal om vi vill utan att behöva låna andra människors telefoner haha!

Ne nu ska jag kila hare bra! Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Saara

Jotack :) Det är okej med Sirpa. Hon har gjort en operation, och det vart lite struligt efter alltihoppa, så hon har åkt in och ut på från sjukan några gånger, men jag hoppas att det löst sig nu, för hon fick åka hem igen iaf :)

2011-02-23 @ 08:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0