Lördag

Åkte till jobbet igår, men fick åka hem igen! Andningen är inte där den ska vara längre =( När jag kom hem pratade jag med underbara Lina ett bra tag! Älskar dig gumman!! Tänker på dig!!

Sen kom Chrille hem efter 23. Jag somnade på stört nästan! Fan va jag var slut i kroppen! Kan nog säga att de var tur att jag inte jobbade. Behövde en ordentlig sömn!

I morse vaknade vi till en riktigt stökig lägenhet :/ Usch! Imorgon kommer vi ju inte orka att städa den >_< Blä! Tycker inte om när det ser ut sådär!!

Nu sitter vi hemma hos Laila, har fixat mig inför ett stort bröllop idag! Ganska spännande! Dem har säkert lyckats göra det riktigt vackert! Grattis till dem och alla lyckönskningar!!

Kommentarer
Postat av: lina

Älskar dig också vännen!<3

2011-02-12 @ 17:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0