punkt punkt punkt

Finner helt seriöst inga ord! Man lägger ner sin själ.............aja jag orkar inte!!!

'

Aja, jobbet började bra men slutade dåligt!

Va iväg till frisören för att fixa mitt hår! ÄNTLIGEN ser de hyffsat ut. Hon lyckades rädda lite av de samtidigt som en del av de försvann igen!



Kan säga att just nu skulle jag gott behöva en boxningskudde! För idag är jag inte rolig!

'
What are words if you really don´t mean them when you say them?



Får se hur de går nu när man är på sånt här humör! Får hoppas på att de släpper tills imorgon!

Kommentarer
Postat av: Saara

Jag får gör ett försök att sprida lite positiv energi.... Kramarkramarkramarkramar Blev det bättre? :) Cheer up girl! :D Skönt att du är nöjd med håret nu! D

2011-08-16 @ 20:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0