Lillördagsmys?

Dagen på jobbet har väl gått lite sisådär! Den började ju absolut inte på topp! Gaaahlet! Fan va jag var förbannad på mig själv! Men sen slutade den väl som den skulle antar jag. Inte på topp men helt ok. Inte missnöjd iaf!
Känner att jag har en enorm press på mig själv! Så fort de inte går som jag vill så blir jag tokig!!
Men men de är väl för att man vet vad de är som står på spel antar jag!

Efter jobbet följde min fina Lindah med mig hem, vi träffade även på Erika när vi skulle in och köpa sallad! Ingen har ju kunnat fått tag i mig eftersom min mobil har legat i kumla så hon åkte runt och letade efter mig...Var de så de var innan mobilen uppfanns, eller komuniserade man bättre på den tiden? Ah i vilket fall så köpte vi sallad och gick hem till mig och mös alla tre! Sen kom Chrilledill den jäveln hem solbränd! Fan va arg jag blir! Som jag sa tidigare önskar jag att man blev solbrun av att sitta inne!!!!!!!!!!!!
Avundsjuk? Nej bara lite...Eller?

Nu har vi suttit och parat lite och umgåts, stackars Lindah får stå ut med mitt och Dillisens knäppheter här hemma! Tur att hon känner oss båda!

Imorrn blire väl nya tag antar jag! Ska fan inte låta pressen trycka ner mig mer! Men vill inte heller isolera mig på jobbet!

Nu ska vi sova godnatt kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0