kläder och milkshake

Igår fick jag skjuts av Andreas hem från jobbet. Vi bökade in min cykel i hans bild, tog väl i princip lika lång tid som att jag skulle cykla hem hahah.

Väl hemma så satt Pappa och  Chrille och väntade på mig, de var sugna på milkshake så vi åkte iväg till Max. Jag tog ingen för kan inte svälja sånt!

Jag fick tillbak amin mobil! weeei vart helt överlycklig, kan dock säga att jag glömde den på pizzerian när vi skulle köpa sallad!!! Pappa ba ring syrran jag ba ok.....ehm....min mobil är borta....igen!! Jag måste fan skaffa mig senil snören på dem som Erika säger!!

Var även och hämtade ut mina kläder....Fick mig ett riktigt trevligt meddelande som fick hela bilen att asgarva! Kan ju säga att jag har en huvudmisstänkt ;)





HAHAHAHA aja, kläderna satt väl ok =) Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Beata

Haha, fett härligt meddelande ;)

2011-08-10 @ 00:20:27
URL: http://troublebubbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0