Barnasinne

Satt och tittade igenom alla filmer som vi har här hemma och gissa vad jag hittade! Filmen Fialotta och jag spelade in när vi var 13 år gamla ! Fyfan vilket gott skratt jag fick mig! Vi var fan seriöst helt bänga i huvudet!

Att gamla minnen kan få en att må så bra! Saknar den tiden! Vill vara lite igen! Haha sitta och flumma i mitt rum! Filma konstiga händelser! Haha och skratta åt dem om 10 år igen! Dock var inte min pappa så bra på att klippa ihop filmen så den är fucked up men själva innehållet är kul =)

Jag kommer tilloch med ihåg att han hotade med att skicka in de till AFV Haha. Fia och jag har lovat varandra att aldrig visa den för någon igen! Haha Så får de förbli också!


Kommentarer
Postat av: Lindah

A men fyfan det låter ju kanon! skicka ett mess ikväll om du kan plocka mig eller ej :) Kommer inte kunna svara, men kan du det så samma tid samma plats? :)

2010-09-14 @ 15:17:43
URL: http://swedeshavemorefun.blogspot.com/
Postat av: Lindah

Haha det har varit sjukt trögt utan någon att tjöta med! Skicka gärna redan ikväll om du känner att du vet redan då, så jag vet när jag ska ställa klockan!

2010-09-14 @ 16:18:43
URL: http://swedeshavemorefun.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0