Torsdag

Väcktes i morse kvart i 10. För vi skulle till systemet. Fan va segt det var. Chrille var hemma innan jag han kliva upp ur sängen. Jävla turmonster.

Så nu är oskulden tagen på systemet också då. Köpte ut åt kim haha, sen måste jag ha sett riktigt glad ut när jag betalat för Kim ba "är du glad nu för att oskulden är tagen" haha hon i kassan bara tittade på mig som att jag var dum i huvudet haha med tanke på att jag fyllde år för en månad och två dagar sen haha

Ska iväg och träna med Erika senare också, ska bli skönt!

Gårdagen var riktigt trevlig, dock slutade den inte som planerat :/ Men vi lär göra om det snart Lindah :D

Kommentarer
Postat av: Saara

hmmm... jag tror nog inte att det var JUST DET som hon i kassan tänkte på när Kim sa "oskulden" (!!!) Haha

2010-11-25 @ 20:29:29
URL: http://moodyblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0