Onsdagspartay

Min älskling var dum och stannade hemma idag, vet inte om jag sa det!

Fick ganska mycket gjort här hemma idag! Tvättade och lagade en två timmars mat! Skulle bli någon form av gulás men de blev inte riktigt som jag täjnkt mig, dock var det faktiskt ätnbart!

Chrille skjutsade mig till lindah runt fem. Tog med mig en flaska champagne, när jag kommer dit var jag inte så jätte pepp, de märkte lindah också. Sen efter en stund så kom jag igång, haha inte bara jag utan hon med. Vi blev lite för fulla på lite för lite tror jag! Vet inte vad som hände :S
Åkte ner på stan vid halöv 9. Satte oss på pic och pratade, väntade även på ett gäng från vårat gamla jobb men dem kom aldrig, så vi åkte hem efter en stund. Ett litetmisstag gjordes dock av Lindah idag! Hoppas bara inte hon ångrar sig imorgon.

Nu sitter jag och moffar i mig morötter och dipp, fan va gott det är :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0