Hmm

Jag kom nyss på mig själv att jag inte har varit på systemet ännu :S Vet itne varför men känns inte riktigt som att jag hör hemma där! Haha känner mig fortfarande för liten! Dessutom kommer jag förmodligen göra bort mig, för med min tur här i livet så kommer jag bli portad haha!

Ne jag vet jag måste sluta tänka så men vafan! haha får ta med mig någon som är äldre som får hålla mig i handen när jag går hahahaha! Fortfarande hatar jag när folk kollar leg om jag ska köpa snus! :S ÄR typ livrädd att dem ska ba ne du är för liten haha >_< Jag vet inte varför jag tänker så men de poppar upp i mitt huvud lite då och då! Dessutom har jag en tendens att bli nervös i onödan av minsta lilla nu för tiden :S

Hmm på tal om ingenting, har tvn igång här brevid mig! Fan va alla företag verkligen tävlar med varandra, först kom wii med sin rörelse sak, sen kom ps3 med sin och nu har xbox kommit med nått du inte ens behöver en kontroll för att spela! Kan dem ge folk en channs att spara sina stackars pengar hahaha fan, lovar också att det finns någon stackare som köpt alla tre sakerna i tur och årdning eftersom den ena är bättre än den andra! Puh Tur att man inte har pengar ibland! Annars hade jag varit en såkallad köptorsk som heter bosse! För alla som heter bosse köper!

Ne om man ska ta och gå ut för att skotta lite snö :/ Inte ett dugg sugen måste jag få påpeka men men Mami bad mig så ska väl vara snäll och göra det åt henne!


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Saara

Ja, det låter kul. Jag gillar ju att uttrycka mig i text =)

Jag hittade en annons, men det handlade om att blogga om teknik. :S

Skicka länken till den du hittade, om du har lust =)

2010-11-10 @ 20:33:23
URL: http://moodyblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0