Trevlig resa

Ja varje gång jag och Fialotta är ute och åker så händer det någonting. Haha. Det var riktigt skitväder igår men jag skulle bannemej till v-ås! Skjutsade Ida till sura, sen skulle fia lämna grejer till Micke. Där var vägen minsann inte plogat så det kändes som om man åkte ute på en teräng. Stackars lilla bilen. Haha jag skulle titta ut genom rutan när jag backade, glömde att rutan inte var nerdragen så slog i huvudet iglaset....hmm kul haha

Stannade på drivethru på Max där körde jag på en snödriva så det small under bilen. Satt fast... Så började gasa på som tusan, svor gjorde jag också! Men jag kom loss i alla fall! Vi fick oss ett riktigt gott skratt..Tur att jag inte var ensam om att köra på drivan haha

På vägen hem så är det en volvo som kör över på min sida " Jävla fitta lär dig köra bil" Skriker jag efter den. Två sec senare får jag sladd och hamnar på fel sida av vägen "Jävla fitta lär dig köra bil" Skriker jag efter mig själv haha

Efter att vi tankat i ransta så får sofia ett garvanfall..

"Va skrattar du åt?"
"Jag satt och tänkte på att du inte ska få sladd och köra in i bilen, precis då får du sladd haha"

Ja det var en riktigt trevlg resa minsann! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0