Helgen

I Lördags förmiddag åkte Jag, Fia och Marita ut till Nattis och Jocke. Vi skulle hjälpa till och baka tårta m.m. Det gick väldigt fort. När vi var klara åkte jag hem. De andra åkte väl hem de med, men de åkte tillbaka senare på kalas.

När jag kom hem storstädade jag hela huset, sen vart det panik med attt göra sig ordning. Jag hann inte klart som vanligt, så fick stress platta mitt hår sen bar det av till västerås. Pappa var så snäll och skjutsade mig. Han bjöd även på Max för att jag inte skulle bli för hungrig senare. När jag kom dit så fixade jag det sista på mig själv. Tur var väl det att jag hann packa ner sminkväskan.

När alla hade kommit så bjöds det på välkomsdrink. Sedan började vi spela Lips. Det var roligt, för jag vann hahah:D Alltid kul att vinna. Senare blev det Tequila rose shots. AS GOTT!!! Jag kunde ha klunkat i mig hela flaskan om det vore så.

Runt 6 bar det av till Strike. Det började lite rassligt men senare fick jag 3 strike i rad. Känner mig gaaanska så nice! Dessvärre gick det nerför efter det. Men jag vann även där :D Bra kväll! Kanske skulle ha köpt en triss=/.

Efter Strike bar det av till Harrys. Där satte vi oss, beställde mat och drinkar. Jag tycker inte att de lever upp till sitt namn riktigt. Maten är svindyr och personalen kunde inte göra sitt jobb!

Efter maten blev det mycket dans och flumm! Kvällen var riktigt rikigt rolig! Tack!!!


Kvällen bjöd på lite spilda drinkar, misstagsgratisdrinkar och en svensexa!

Älskling kom och hämtade mig senare! Tack baby!!! Va skulle jag göra utan dig! <3



Idag var jag över till Susanne och Thomas, det var ett bra tag sen. Glömt bort hur sjukt roliga de är!
Micke hjälpte mig med bilen idag! Tack!

Klippte även min kära mor idag! Tror hon vart nöjd !

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0