Tisdag

Fyfan va vi sov länge idag :/ Inte bra, men nu har jag blivit förkyld så då kanske jag förtjänar att få ligga i sängen och tycka synd om mig själv ;) Jag vill inte vara sjuk på nyårsafton!! Så får köra lite husjurer för att friskna till..

Fick ett sms om att min klänning har kommit! Blev glad för det men dock mindra glad för att den kommer fast jag beställde den i torsdags! Och de jag beställde i början av månaden är spårlösa!! Blir tokig på de! Fan närmare en månad sen jag beställde dem och dem har fortfarande itne kommit fram! Va håller dem på med egentligen?

Åkte ner på stan för att gå in på AF, men de hade jag inte behövt tydligen! Fan va sur jag blev, så tog första bussen hem igen. Gick in på ica och handlade lite och hämtade även ut min klänning!

Testade den när jag kom hem:/ hmm kan ju säga att den var snyggare på bild än va den var i verkligheten tyvärr:/ Men men är iaf nöjd med skorna som jag köpte till så dem drar ju upp klänningen :D hehe dock tror jag inte att jag kan ha dem på nyårsafton =( Men kanske till bröllopet sen :D

Tittade på nya harry Potter idag, den var väl helt ok! Längtar dock tills nästa kommer ut så att man kan få en helhet i filmen, så kanske man kan köra harry Potter marathon haha!

Idag ska jag åka hem till kumla för att umgås lite med familjen och vännerna som rest långt för att träffa oss!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0