Midnatt råder...

Hello hello...Nyligen hemkommen från arbetet! Jag vill bara säga fyfan vilken skillnad ett par skor kan göra! Shit! Ska kyssa min Mamma! Ringde ju och bad om att få ett par och hon skickade ett par as bra! Har lite ont men de är för att jag har stått upp hela kvällen!

Ikväll fick vi ha tomteluvor på oss! fick dricks för att man var söt! haha Alltid kul, höjder självförtroendet en bit  :D
Var väl lagom med folk, fick vara flygande idag haha sprang i baren garderoben och disken! Men då har man fått pröva på allting iaf:P Känns roligt att dem låter en få pröva på alltind! Dock är jag lite orolig! Diffade skapligt mycket i kassan igår! Och med tanke på att jag är ny så känns de extra jobbigt! Men jag kan inte tänka mig att jag var stressad igår och inte tänkte klart! Men men de hade tydligen varit samma sak förra veckan och då jobbade inte jag, så de lugnar mig en bit!

Grabbarna var ut idag också! Kul att stå på andra sidan för en gångs skull :P Dock vill jag inte ha så varje helg, men i början vill man inte tacka nej! Imorgon är jag medbjuden på nå personal grej sen utgång på pluto för sånna som jobbar inom restaurang! Just föra att alla som jobbar inom de oftast jobbar onsdag, fredag lördag. Så då har dem annårdnat nått på en söndag, låter lockande men får se hur jag gör..

Nu ska jag försöka få med mig kära karl in i sängen! Tror att han har däckat haha

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0