Lördag

Igår skjutsade jag och Chrille ut Beata på kalas. Sen skulle vi försöka hitta vägen hem från tillberga, vi trodde att vi hade koll på hur man kom ut på sala vägen igen, men icke..Jag började köra mot nå samhälle helt åt helvete, så var tvungen att vända. Sen så körde vi åt ett annat håll och då tog vi tydligen gamla vägen till ransta. Jävla krogiga väg! Halt var det också! Men bra träning förm mig som inte kört så mycket i vinter.

När vi kom hem så kom Fia och Vickan över och höll oss sällskap! De var riktgt trevligt! Satt och pratade en massa skit! När dem åkt hem så satt vi bara och tog det lugnt... Dock kände jag mig lite orättvist behandlad. Idas fel dock.. Aja gjort är gjort!

Idag kommer mormor och morfar...Eller Mordor och Fordor HAHAHA Så vi har haft storstädning här hemma. Även i mitt rum om det är någon som undrar! fyfan va med damm och skit det var >_< Usch!! Att vi sov i dedär inatt! uuu..

Sitter som på nååålar!! Vill att klockan ska bli 11!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0