Fredag.

Igår så va jag hemma en stund. Helt ensam med vovven. Runt klockan 12 så åkte jag till min kusin och hans tjej och lilla Moa.

Vi satt och pratade en massa strunt och åt en massa gott! Riktigt trevligt var det. Jag lyckas ju som sagt alltid bli kvar så sent när jag är hos dem så jag sov kvar. Var alldeles för trött för att köra hem.

Vaknade runt 20 i 10 i morse, sista gången. Har sovit som en stock. Riktigt skönt. Vi satt inne och pratade en stund den tog vi kragen och gick en sväng till apoteket. Bra träning för mig där ;) Dessutom gick det ju bra.
Vi tog oss en varsin glass och en dricka, satte och i solen och förtärde :D

Nu sitter vi i köket och pratar Saara ska just börja med maten. Zsolt ska snart på träning. Och jag ska väl snart ta och åka hem, känns lite som att man är i vägen ibland hehe..

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0