?

Jag förstår inte att bara lite sysslor kan få en att må så himla mycket bättre. Jag har inte varit sysslolös på några dagar och jag mår faktiskt väldigt bra. Tittar man tillbaka för bara någon månad sen så kändes allting skit. Viste inte vad jag skulle göra med mitt liv. Men nu känns det som att det klarnar där borta. Jag kan känna att jag får ro när jag sover. Jag vågar köra bil enam i mörkret...eller ah med vovven med nu sist då. Men det går framåt det är huvudsaken.

Det enda som kanske känns lite jobbigt i allt som känns bra är väl att jag tar på mig lite för mycket. Stressar tills jag blir helt utmattad. Men jag mår bra av att stressa. I alla fall just nu. Sen kommer det förmodligen en period då jag vill ta det lugnt. Men aldrig mer vill jag ta det så lugnt som jag har haft det fram tills nu. Nej för den bigi jag är tycker om att göra saker.

Dessutom saknar jag mina girls något så fruktansvärt! Sofia jobbar sen somnar hon så man hinner inte träffa henne. Känns värdelöst. Frida hon jobbar de sämsta tiderna man kan tänka sig. Så min nuvarande sysselsättning är att laga mat hemma. Gå över till Rosis och chatta i timmar. Fast det har jag abolut ingenting emot för henne älskar jag också. Sen har jag haft tid över till min kära pojkvän nu när mina vänner jobbar och jag är arbetssökande.

Jag förstår inte hur människor klarar av att ta ett sabbatsår eller liknande. Att sitta hemma medans vänner går i skolan eller jobbar. Ok kanske kul i början man känner att det är skönt med lite ledighet.. men sen då?

Ah nu ska jag sova. Tidig morgon i morgon. Jag har ställt klockan tre gånger för att vara säker på att jag kommer upp. Med tre olika signaler. Jopp nu när jag äntligen kan somna så kan jag inte komma upp på morgonen istället.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0