Härlig helg

Ja då var den efterlängtade valborg och dagen efter valborg över då.

Vi var några stycken och grillade hemma hos ronnie, spelade kubb och lite ölspel. Men där var ju vissa lite fegare än andra. Drog ner till Norrmanska rynt halv 11 fast vi gick inte in förns runt 12.

Det var en trevlig kväll för min del. Dagen efter kändes bra fram till kl 4 då det small i huvudet. Nej jag var inte så full men vet inte varför jag fick ont i huvudet.

Igår så var jag barnvakt åt lilla emilia. As söt liten tjej på snart 2 år. Hon kan säga big :D det gör mig jätte glad även fast hon missar g-et men man hör att det är mig hon menar :D

Idag lekte jag med sofia en stund. Var även ut på en promenix med linas mamma Anna.

Idag är det även LINAS födelse dag <3 Hon fyller hela 17 år :D fyfan vad tiden går fort... känns som om det var igår man satt hemma hos henne och smygtittade på porr.. hahahah Roliga tider! Saknar henne som fan . Jag hoppas att hon har det bra där nere i Malmö . Grattis till dig nu är det bara ynka ett år kvar tills du fyller 18 . Jag älskar dig gumman hoppas att du vet det<333
BÄSTASTE
Bilden är från min födelsedag . I miss you honey<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0