Jaha

I onsdags så var jag på rättegång.. gick väl lite sisådär! Fan jag var as nervös!!!! Men jag var inte ensam om det iallafall. Nu vet jag också hur en sådan går till...... Tydligen så blev jag ju kallad av båda sidorna, och dem frågade även om jag hade några kostnader.. fan önskar att jag hade sagt att buss och tåg kostade för mig så hade jag haft en extra slant på mitt konto nu:) hahah


Igår så var jag i skolan och gjorde en as grym rymd grej:P


Idag så var jag dum som inte gick in på skolmailen innan jag åkte till skolan, för tydligen så hade jag ingen lektion idag:( så är i skolan helt i onödan:(

Lina har kommit hem till kumla!!! Ska bli så kul att få träffa henne igen , har saknat henne:(


Vart med
ronnie typ hela veckan, lekt lite med sofia oxåå<3333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0