Lördag igen

Igår så var man på jobbet till fem. Stressa in till sala med tanken på gult, skynda upp till Martiii, hämta smink, fixa dricka. Skynda tanka, rally hem. Klockan är kvart över 6. Trycka i sig mat, in i duschen.2 min.. ut ur duschen välja kläder, klä  på sig, sminka sig skynda att föna håret. Över till grannen och där var man klar. Skulle vara hemma hos frida 7. Jag hann göra allt dedär och hinna bli klar till 7 var ett mirakel. Jag kom lite sent men jag vart klar till 7 iallafall.

Hos Frida fixade jag hennes hår och började dricka lite. Fulade oss en stund, fixade om fridas hår.Sen gick vi ner till natti. Där hände en sak jag skäms över! Knäppa ni är! Sen bar det av vidare hem till erik. Där satt till våran förvåning Fridas mamma och hennes vänninor. Frida var inte så glad över det. Hos erik spelades det lite buzz och en massa singstar. Fan va kul det var. Hade en riktigt trevlig kväll där.

Senare drog jag Sofia och Frida till Norrmanska i spöregn. Det var mindre trevligt. Där satt vi kanske max 10 minuter sen drog dem vidare till hotellet. Jag ville inte följa med. Så Ronnie kom och hämtade mig. Vi drog hem och sov. Sen skulle Ronnie vara fylle taxi igen, sen ännu senare skulle han vara det igen. stackarn kom inte i säng förns vid 4 inatt.

Idag vaknade jag lite snurrig. Gick upp för att äta frukost. Sen gick jag och la mig igen. Nr Ronnie vaknade så bestllde vi en pizza som vi delade på. Ingen av oss orkade äta upp. Hah Vaknade utan snus. Fyfan vilket sug man hade. Ronnie hade inte heller nått. Jag tror att jag glömde dosan hos Erik. Så helt i onödan fick jag köpa en till även fast jag köpte igår. Fan va förbannad jag blir. Blir fan förvånad att mobilen och kameran låg i väskan. Jag som är så jävla gömsk.

Var över hos Lina en stund. Kul att träffa dem igen. Nu sitter jag och väntar på att mina syrror ska komma hem. Dem har varit hos mormor och morfar i tre veckor.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Sofia.

Vi va hos Jocke.. :P

2009-07-27 @ 17:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0