En klart snabb fredag!

Fyffan idag har tiden gått fort. Riktigt skönt!

ust nu sitter jag hr vråååål hungrig! magen låter som ett jävla oskväder! Fyfan! Har ingenting att göra ikväll, as tråkigt, Sofia jobbar och Ronnie är och kampar =( Lina kommer inte förns imorgon! Längtar som fan till att få träffa henne igen! I mis you!

Mitt knä är bra nu,eller bättre iaf, fan har inte kunnat gå i trappor=( Skit jobbigt! Jag skulle fan kunaa skriva en bok om alla gången jag har haft ont, och en ennu längre bok om när sofia säger "Du har alltid ont någonstans". Men va ska jag göra va? Hahahah

Fan kom hem från jobbet snorunge , saknar dig!

Ne kanske ta och rota lite i skafferiet som man altid gör, även fast man hittar samma skit varje gång så går man dit igen, utifall at lixom! Hejsvejs Magen kallar!

Kommentarer
Postat av: Sofia.

Igår va det inte jag som sa det. Det va din kära pojkvän och min bästa vän ;D haha! Jag saknar dig oxå! Fan 30 min kvar.. Nu går tiden som segast! JAG DÖR! JAG VILL HEEEEEEM!

2009-07-24 @ 21:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0