Blähuu

Tycker inte om när Chrille jobbar kväll!!!

Nu när jag kom hem fick jag fnatt! De är min tur med stordisken! Men då håller jag mig iaf sysselsatt, dock är de ju inte de roligaste att syselsätta sig med :/

Sitter just nu och väntar på att tvätten ska bli klar, äntligen lite rena kläder! Vi missade ju vår tvättid! Åkte ju till malmö! Ska bli så skönt att få fylla upp garderoben igen! Underbart!

Jobbet gick super idag, dock var jag snor trött i morse, men de gick över efter en kopp kaffe vid rasten! Har varit riktigt duktig och hållt mina regler med att inte dricka kaffe på jobbet! Dock var de akut idag!

Nu ska jag ställa mig och diska samt poppa muzica!!! AWEEESOOOME :D
Blir ju så himla kul sen när de är fint i köket igen :D



Fast tittar man på de såhär så ser de faktiskt inte ut som så mycket :P NU KÖR VI!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0