Måndag

Just nu känner jag mig bara idiotisk! Skulle kanske ha väntat tills slutet av veckan. Men men, ibland vet man bara!

Helgen var helt underbar! Lite stressigt var det men fan va kul de blev sen! Hände dock lite saker som kanske gjorde de mindre bra, men hoppas på att det löser sig!

Tack alla underbara!! Ni gjorde min kväll helt fantastisk! Så då var man 20 år då! En i gängen óch inte längre tonåring heller :/ Har dock inte varit på systemet ännu hehe de på blue moon kollade inte heller leg på mig när vi skulle in :/ De var lite tråkigt!

Fick en massa roliga paket! Haha jag höll på att garva hjäl mig åt vissa! Vissa blev även bojkottade direkt! hahah Man vart inte så populär när man blåste i tratten ahahha

Igår mådde man som man förtjänade kan jag ju då säga! 2 liter bacardi finns de väl kanske 30 cl kvar av hahaha då ska jag ju säga att jag inte drack allt själv! Men de var mycket sprit som gick åt den kvällen.

Nu har jag städat efter helgens kravaller! Ska väl ta och laga lite mat snart också, sen blire väl att ta tag i vissa andra saker! För ibland är man ju bara en idiot som sagt!! Hehe

Hare gött =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0