Fredag

Vaknade vid 6 i morse, skulle ha följt med och hållt älskling sällskap på jobbet...Men de blev inte riktigt så..Så jag gick och la mig igen! Tur var det för när jag vakna så fick jag ett sms om att jag ska jobba ikväll!! Visst alltid kul att jobba men fan säg till i tid! Hade planer!

När jag fått reda på att jag skulle jobba så var de bara att kliva upp och gå ut till bilen. Den startade på första försöket! Helt underbart! Däremot när vi skulle köra iväg så kom vi ingenstans! Plogbilen körde förbi och jag vinkade så att den skulle hjälpa oss. Men blev ignorerad! Stog och försökte komma loss ett tag sen gick jag in och frågade kommunalarbetarna om de hade lust att hjälpa oss loss! Men nej dem hade ju lunch! Jävla kommunalarbete! Fan va förbannad jag var! Kastade saker omkring mig! Blä säge jag! De hade tagit dem fem minuter att hjälpa mig! Men nej dem skulle sitta och dricka sitt jävla kaffe! Lovar att dem satt och skrattade åt oss där inne också! Vi fick ringa till snälla Kim som fick dra loss oss! Sen kunde vi åka hem!

Väl hemma bjöds de på riktigt god mat! Som alltid! Chrille däckade i sängen och jag känner att jag också vill sova en stund innan jag ska jobba!

Ne ska väl ta och följa mitt eget råd och gå och ta en power nap! Inte för att jag fattar varför jag är så trött.. Eller jo jag sov väl för länge hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0