Söndag

Dagen har tillbringats på jobbet! Gick dit och även hem =) Har inte stoppat i mig en droppe cola! Dock tog jag två jävla koppar kaffe på jobbet! Men man kan inte göra allt på samma gång!
Dock har jag fått skavis på hälen..
Angie pangie och jag hade det trevligt på jobbet, gick riktigt bra! Fan önskar att jag alltid hade ett litet bås runt mig så att de alltid var tyst på jobbet...

Jag är så fruktansvärt besviken! Så sviken och så jävla förbannad! Att de finns sådanna människor! Att dem inte kan låta en vara ifred! Att man alltid ska bli så sjukt arg när man hör ditt namn nu för tiden! Jag är så fruktansvärt trött på de här så jag knappt finner några ord för vilken människa du är! Om du ens längre kan anses som de! Usch! KAn någon hjälpa mig bli av med denna kännsla! Den personen skulle jag hylla resten av mitt liv!!

Ne nu ska jag sova! Dillisen gnäller i sängen hahah
Imorgon är de spring pass. Får se om man hinner med nått...


Tur att jag lever med en underbar människa som min fina älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0