Dub I Dub

Oh va underbart de är med musik som piggar upp en! Nu har jag diskat och dde ser väl lite fräschare ut här hemma!
Va även och hämtade ut mitt paket från stadium med mina nya gå skor samt en stegräknare, prövade skorna fan va sköna dem var. Stegräknaren har jag inte kikat på ännu men den fungerar säkert om man sätter i batterier i den heheh tänkte jag ju inte på att köpa hahaha


Dagen på jobbet har bara flygit förbi, minns knappt att jag varit där kan jag säga. Var ut på middagen som vi hade vunnit då, rostbiff med potatisgratäng och rövisås blev det. Åt dock inte upp allt för man hade moffat i sig så mycket sallad innan maten. Men gott var de! Tack Strike!

Imorrn är de afterwork, kanske man ska piffa till sig lite då om man orkar. Hoppas på att de är fint väder så man kan gå ner, nu när jag fått hem skorna och allt :D Skulle vara lovley!

Nothing can stop me now :D Nu inväntas bara mina andra fina paket! :D


Undrar om jag kommer få ett sådant meddelande igen hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0