Tisdag

underbar morgon! Ska snart ut i solen. Ville gå tidigare men min kära ville ligga kvar i sängen.
han jobbade igår, de haed gått bra :)

Vaknade av att telefonen ringde, trodde det var pappa för han sa att han skulle ringa och väcka mig, men de var ett företag som jag varit på arbetsintervju hos. De frågade om jag ville komma in och jobba imorgon. Då förklarade jag för honom om att jag inte har tillgång till bil, men han gav mig adressen så skulle jag kolla upp om de gick nå bussar. Efter typ tio min ringer han tillbaka och ber om ursäkt, säger att en som redan är inskriven hos dem kunde ta jobbet och de går alltid före nya. Men han sa även att han skulle hålla utkik från och med 22a maj då jag har tillgång till bil igen =) Håller tummarna.

idag har jag ingenting särksilt inbokat förutom att schteka i solen! Kommer bli lite ensamt, så om de är någon som vill sola med mig så hör av er :P

Oh va jag vill tillbaka, ingenting att tänka på utan bara ta de lugnt på stranden.
underbar vecka detta var 09.
Ser dock ut som att jag sitter naken, men de gör jag inte :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0