Söndag!

Ja igår hade man ingen tid att sitta vid datorn!

Åkte till kumla redan vid halv 2. Handlade de sista, o gud va jag var glad att vi köpte potatissalladen redan i onsdags, för de fanns ingen i den smaken kvar när dem andra skulle köpa! Lätt den godaste! Mmm..

Aja vi bäddade, och städade och förberedelserna var på topp. Väntade på resten, hälften kom redan vid 3 tiden så vi satte oss och började dricka vid 4, spelade Absolut överens som vi fick låna av Madde och Staffan as kul. Dem som trodde de var överens var verkligen inte de, o de som trodde att de inte var de var de! haha Så de kan gå.

Vi tände grillen runt halv 7 tror jag, eller nått de är lite knas med tiderna. Men de var riktigt trevligt, vi spelade kubb, femkamp och fråga olle frågor. Riktigt trevlig kväll. Sen när hälften åkt (Sthlmarna och Fia) Så gick vi in och spelade absolut överens igen. Denna gång var man ju full så de var myycket svårare! Fyfan va tiden gick fort när man hade fått i sig lite!

Idag har man ju mått som man förtjänat. Orkar inte skriva så mycket mer om gårdagen. Förutom att vissa var fullare än andra ;) hahaha Ringde även pappa för att beställa kebab från västerås hahahah Sen  att jag är glad att jag inte gick och la mig samtidigt som en annan person hehe :P

Har precis ätit tonfisk! Fyfan va de är gott!
Nu ska jag fortsätta titta på BB :P
(Är de någon som har bilder från igår! Jag vill ha dem :( )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0