Skit också!

Erika hjälpte mig hur man skulle göra! Kikade på det och ja jag vet men man får vara töntig ibland men jag grät! Jävla skit serie! Sen är de ju ett avsnitt imorgon också! Dock är de den sista för i vår! Nästa kommer inte förrän i höst! Me so sad!

Nu sitter jag och väntar på att Lindah ska komma hit. Ska bli trevligt. Dock har jag inge gott att bjuda på :/ Känner mig som en dålig värdinna haha


Fan fast man har kämpat så hårt så blire inge resultat! Va är de här =(

----

Fick en låt på huve nyss "All day long I can hear people talking out loud! But when you hold me near you drown out the croud!....You say it best, when you say nothing att all!" Så fin den är! Måste ha fått den på huvet när jag kikade på slutet av serien :/ hmm så de kan gå ibland!

-----

Min fina o jag! <3 Älskar dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0