Punktpunktpunkt

Jah så känner jag mig just nu! Bläää!!

Aja! Erika var över idag! Vi körde ZUMBA o jag kan säga att dem 20 minutrarna som vi körde kändes fan nästan mer än den timmen vi kör på Actic. De vi körde var nå spec för att bygga magmuskler eller nått. Ah men de var riktigt jobbigt samtidigt som vi stod och skrattade åt varandra.


Vi har även tittat på BB! Så jävla kul de är! Fattar inte varför jag fastnade för de! Jag hade lovat mig själv att inte titta men men!

Sitter och tittar på plastikdoktorerna 90210. De roliga är att denna kvinna har jag sett 3 gånger! Hmm men hon har även erkänt att hon är beroende så...

Haha vi spelade in ett klipp på comhem. Som den där jävla reklamen XXLLLLL ! Fan vilket skratt vi fick oss! haha

Aja nu ska jag försöka lugna ner mig och försöka sova! Får se hur de går :/ God natt allesammans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0