Puh

Nu är jag ensam hemma.

Var iväg till min kära Farfar och fyfan så han ser ut! jävla vårdare som inte fattar när någonting är fel! Sa till sköterskan på sjukhuset att vi uppskattar allting som de gör för oss! (till skillnad från va dem i sala har gjort!!!)
Älskling följde också med! Han är så snäll! min fina älskling! <3

(Små tittar över skärmen på City akuten tror jag, o de går bara runt och sjunger? Fattar noll...?? visste inte att de skulle föreställa komiskt dedär programmet..hmm :/ )

Aja, lagade kassler med ris idag, riktigt mumma, sen kom jag dock på att vi fortfarande har potatissallad kvar i määäängder, fy satan.. Måste laga någonting som passar med det hmm.

Snart måste vi även kanske planera lite mer med maten eftersom de kommer behövas minst två matlådor till dagen efter. Men de ska vi nog kunna klara av.


Som sagt så var Lindah över idag och hjälpte mig med håret igen, nu är de lite ljusare än igår men fan va hon och Chrille mobbade mig! Inte kul någonstans! Den här bilden tog jag igår.

Nu är de ljusare nere i topparna också, men fan vilket jobb de är att ta bort svart färg från håret! En jävla prosess! PUH!!


Meh kan dem sluta sjunga på City akuten! nu byter jag kanal!

ha en bra kväll :D

Kommentarer
Postat av: s.

greys anatomy tror jag du tittade på? det var iaf 1 special avsnitt.

2011-05-04 @ 21:44:47
Postat av: jag

Så hette de ja :D

2011-05-04 @ 23:22:07
Postat av: Saara

Hehe. Tips: köp extreme slingblond (den blir inte gul) och gör slingor i det där. Och köp Loreals silvershampoo från frisören, it makes wonders! Så får du lite mer naturligare look.

2011-05-05 @ 09:28:53
URL: http://moodyblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0