Onsdag 11 maj

Jag är helt slut i kroppen!

Erika var över en sväng och vi satte oss ute i den muliga dagen. Varmt var det men inte alls lika varmt som igår :/
Pappavar också över en sväng och sa hej. Blir alltid så glad när han kommer förbi.

Har precis tittat på vampier diarys! Jävla skit serie!!! Hatar att min vaforit i serien förmodligen kommer att dö!!! Hoppas att de hittar på nått att hjälpa honom med! Sen har jag ingen aning om hur man gör för att ta ner avsnitt heller! Känner mig hjälplös =(

oh va drygt känner att jag måste städa, men just dedär måstet gör att jag inte vill eller orkar! Men de kommer väl. Just nu vill jag bara ta de lugnt. Käkade en kebabsallad :P Nyttigt eller onyttigt? Jag vet inte men orkade fan knappt äta hälften! Fan man blir mer mätt på en sån än en kebabtallrik! Sen tycker jag faktiskt att jag förtjänar de så duktig som jag varit denna vecka ;) hihi

Ne nu ska jag kika lite på tv o vänta tills någon kan hjälpa mig med ansvnittet =)


Kommentarer
Postat av: s.

tur du inte skrev vem som är din favorit, då hade du ju spoilat allt!! :P så skriv inte det tack :). ligger lite efter me serien :P

2011-05-11 @ 20:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0