Måndag

hej hej.

Igår var vi ut till hamnen med Tina och hennes familj. jätte trevligt. Satt och solade på båten! inte för att jag hade nå större val med tanke på att jag mådde illa när jag gick in i båten! De blåste ju som sagt igår :/

När vi kom hem så bjöd Kim över oss på mat, så mot kvällen gick vi över dit och fick jätte god mat :P

När vi skulle gå hem tog vi med oss Gråfang, Dennis katt som jag ska vara kattvakt åt. jag orkade inte springa fram och tillbaka så vi tog med honom hem. Dock är jag nog mer alergisk än va jag kommer ihåg :/ Ögat är svullet och jag nyser! Blä =(

Idag ska vi ut till Sura en sväng sen blire träning ikväll :P

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0