Kvällen

Idag har jag verkligen byggt på brännan! Lite väl mycket för nu svider innesidan av mina armar! Jävla sol! Förr i tiden kunde jag ligga ute i timmar utan nå problem, men nu märker man att solen börjar bli starkare... Eller ska man kanske säga ozonlagret svagare?

Söta Hetta kom hit med hennes sötnos. Vi satt och fikade, åt lite glass och pratade lite skit. Riktigt trevligt, hoppas på att få träffa dem snart igen.
jag märker verkligen hur nervös jag blir kring så små barn, vågade knappt köra barnvagnen när han låg i den. Men de går väl över någongång. Sa de till henne, jag lär ha lånebarn innan jag kan skaffa min egen haha.

Har försökt att få i mig lite mat, men blää sa min mage till de! Tur att Chrille tyckte om snitzeln. Han ringde tillochmed för att säga att maten var god :D Jag blev så himla glad :D

Nu småtittar jag lite på kvalen till melodifestivalen. Man kommer hinna tröttna på alla låtar innan lördag ju! Med tanke på att de bara är 14 låtar man inte har hört av typ 40? Aja de är väl en tradition dedär så...

---

Imorgon ska jag umgås med fina Lindah, vet inte om de blir solande eller om vi sitter inne de märker vi väl imorgon.



Jag och mitt hästsmile >_<

Men innan de ska jag och Timi ut i rocklunda spåret och gå :P hon kommer och hämtar mig klockan 9 imorgon. Skönt att komma upp i tid för en gångs skull :D

Så söta vi va haha


---
Instick bara! hur fan kan man vara så vig som hon i Turkiets låt! AAAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0