Kul helg

Helgen har varit riktigt rolig, i fredags var vi över till familjen Dahlström och hälsade på. Chrilles kusin hade kommit hem från australien efter nästan ett års vistelse där. Så vi kikade på bilder och drack vin och hade det allmänt trevligt! När vi kom hem var man ju lagom lullig! Jävla vin säger jag!

Igår så var vi bjudna hem till kära Jessica och Alex som hade inflyttningsfest och kalas för Jessica som fyllde 25 :D Riktigt trevligt, god mat och lite spel. Runt 21 tiden var vi tvungna att gå vidare för en annan kompis till Chrille fyllde också år. vi strosa runt för vi hade ingen aning om vart hon bodde. Mina fötter gjorde ont kan jag säga >_< Väl framme var de roliga spel och prat med hans gamla kompisgäng. Trevligt att få träffa dem med. Dem skulle ut vid 23 tiden så då gick vi hem. Snacka om att dela upp kvällen rättvist :P

Idag vaknade vi lagom sent!!!! Missade hela förmiddagssolen, men de gjorde ingenting för vi gick ut på en promenad hem till familjen Dahlström igen och satte oss där och solade. De bjöds på fika och en massa prat. Trevligt trevligt. Dock kanske jag inte bara skulle ha tagit av mig tröjan utan tightsen med!!!! Ser ut som att jag har strumpor på mig:/ Men men bara att raka benen och ta på sig shorts nästa gång =)

ha en bra kväll allesammans!


De börjar likna nått, dock måste jag bli av med den såkallade "utväxten" för de förstör allt =(


På de så har man en jävligt snygg bränna också! Ah va man har o ligga i nu innan man börjar jobba :P Vill ju inte komma och se ut som en blekfis på jobbet inte :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0