God eftermiddag

Dagen började riktigt bra.

Vi var över till Chrilles moster och solade lite och de bjöds även på lite fika. Hur skönt som helst att sitta i solen! Underbart. Synd bara att de ska vara skitväder imorgon =(

Pratade med min kära Lina idag, om allt och ingenting.

Jag har varit så uppspelt att jag ska åka till henne att jag inte har tänkt på vissa följder av en del beslut. Kändes lite jobbigt när man fick en liten påminnelseklocka som ringde. Så nu vet vi inte hur vi ska göra =( Känns as jobbigt. Jag hade inte tänkt på de sättet tidigare och hade inte Lina tagit upp att de finns en risk hade jag inte ens bollat den idén.
Så idag har vi suttit och tittat alternativ. Buss,råg flyg och bil. Bilen vågar vi inte ta för inte säkert att den tar oss ner dit. De andra allternativen är alldeles för dyra, då kan man lixom lika gärna ta en böter :/
Sen ringde vi Linas snälla syster, och de skulle försöka och se hur vi skulle kunna lösa de. Hoppas verkligen på att jag får plats! Annars vet jag inte va jag tar mig till! Har sett så mycket fram emot detta =(



Nu sitter jag ensam och vet inte riktigt va jag ska göra! Jävla PMS vecka har jag också! Vilket inte gör någonting lättare för mig =(
Aja ska väl ta och försöka roa mig med nått! Kanske lägger mig och läser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0