Full fart

Puh vilken helg!


Igår så vaknade jag av att kära Lindah kom hit runt 11. De roliga var att hon skrev att hon skulle komma mellan 11-13 så jag ställde klockan på 11. haha så när hon kom typ kvart i så va jag nyvaken och öppnade dörren med täcken om mig haha! Måste ha varit en vacker syn.... haha

Vi fixa o trixade o Lindah var så snäll och diskade:P hihi Vi åkte även iväg och hämtade hennes kompis på station. Sen satt vi och pratade, fixade oss medans gästerna började komma. Lindah fyllde ju "25" igår o vi skulle grilla utanför oss =) Runt 18 tiden tror jag att de flesta hade kommit, så vi gick ut, och vädret var på vår sida! De var riktigt skönt ute. Kvällen var riktigt trevlig, med grillning, prat, lekar och diskussioner! Jag vet inte om Lindah uppskattade vår present men de kommer hon att göra när den väl blir använd ;) hihi
Fyfan kan jag även säga, jag råkade bli lite väl full! Så somnade på soffan för att de snurra så mycket. Aja men mådde ganska hyffsat när jag väl vaknade iaf =)

Idag så är de städning som gäller! Fy helvete så vårat kök ser ut =( Inte kul!!! Sen senare kanske de blir schlager hos Erika, och även hockey hos Kim.

tja så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0