Tisdag

Igår som sagt hade vi besök i lyan. Riktigt trevligt.

Innan de så satt jag och skypade med en släkting till mig i två timmar! Haha mycket att prata om. Efter det ringde jag till Sofia och vi satt och tjötade en liten stund tills de plingade på dörren =)

Idag skulle jag ha åkt ner på stan, men de var inte nödvändigt så då sket jag it. Snart ska vi ut till Kumla och hälsa på mina kära päron och systrar. Tror en av dem är ganska sur på mig nu :/ För att jag inte hämtar henne i skolan hehe..

Idag är de som sagt internationella kvinno dagen. Fick ett snällt SMS av pappsen =) Är glad att man uppskattas :P
Tror dock inte att min kära kommer ihåg även fast jag sa de till han igår som en liten peek. Aja :P

Kommentarer
Postat av: Lindah

Det blir flera gånger gumman! =)

2011-03-09 @ 16:39:16
URL: http://swedeshavemorefun.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0